piątek, 9 lutego 2018

Wiosna zimą

Gdy robiłam tę kartkę na dworze było pięknie, słonecznie, ciepło jak na zimową porę,
czego nie można powiedzieć o dzisiejszym dniu.

Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie jest -10, brrrr....




Jest to moja inspiracja dla Digital Paper by Janet.
Na kartce wykorzystałam trzy różne grafiki, 
do których linki znajdziesz na firmowym blogu.


Ten kwiatek już przekwitł ale okazało się, 
że z jednej cebulki wyrasta jego braciszek, 
więc cieszy mnie nadal i pachnie...wiosną.













Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny
do zobaczenia
XOXO

Eva
Mimowolne Zauroczenia

14 komentarzy:

  1. Śliczne grafiki wykorzystałaś i wyszła super kartka. pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urokliwa praca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cacuszko jak zwykle , cudnie to gniazdeczko wkomponowałaś :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jak pięknie...u Ciebie zawsze cudownie i wyjatkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka!
    U mnie może nie tak zimno, bo 0 :) ale ponuro okropnie ...

    OdpowiedzUsuń
  6. cacuszko as usual, wonderfully nested it :) :)

    หนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.